Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Eva - 26 oktober 2011 15:44

Ja, vad ska jag säga... Byxorna som var aningen stora förra vecka är ännu större nu. Jag har fått värsta hängrumpan på byxorna  

Jag får gå och dra i byxorna bara för att de ska stanna uppe! Favoritbyxor, hej då..


Vilken tur då att jag får lön i morgon och att jag är ledig   För nu ska det minsann shoppas byxor och tröjor så det står härliga till!


Eller, nja.. Jag ska inte "överköpa" mig, för om några veckor igen är säkert de kläderna också för stora.. Hoppas jag   


Men först och främst är det grabbarna som ska ha kläder. Det är de som är i störst behov!

Men ett par byxor jeans såklart och ett par tröjor ska jag åtminstone unna mig. Och en bh.

Herregud, bh´na jag har nu är galet för stora!! Jag vet nog inte ens vad jag har för strl på bh´n   



Herregud, jag kunde väl aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle gå ned i vikt enbart genom promenader och ändrad kost?!


Visst, jag har väl gjort små desperata och tafatta försök att promenera och cykla! Jag har då rört väldigt mycket på mig, men inte har jag gått ned något..

Vilket inte är så konstigt, eftersom att kosten fortfarande var densamma.


Men nu genom att både ändra kost och gå 6 km/1 tim. varje dag har det gjort sitt till   


Nu när kaffet är uppdrucket ska jag fortsätta vika tvätt. Kul...


Kram på Er!




Av Eva - 26 oktober 2011 07:32

Vilket betyder att det är vägdag för mig, eftersom att jag började min viktnedgång på just en onsdag, för ca 5 veckor sedan så blir det den dagen.


Nu har jag vägt mig.. -1.2 kg på en vecka!   


Vilket betyder att jag har gått ned ca 4 kg på 5 veckor!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards