Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Eva - 16 oktober 2011 15:03

I förmiddags for jag och grabbarna upp på Getberget för att städa undan och snygga till inför vintern.

Vi var flera, dock inte lika många som det hade varit igår, och hjälptes åt. Ju fler som hjälps åt desto fortare går det att röja undan   


Nu är vi hemma och landar en stund innan jag och grabbarna ska iväg på badhuset   


På måndagar är det träning för Rasmus, men inte i morgon då Getberget bjussar på bad idag istället (läs träning)  


I morgon är det fotografering på dagis för Elias.

Jag har alltid sett till att grabbarna har nya kläder till de ska fotograferas, även till jul får de nytt!

Det tar mig emot att ta på dem "vanliga" kläder som de alltid annars har  


Både igår och idag har jag varit/- och är så trött   Igår natt sov jag ca 8 timmar och även natten som var sov jag ca 8 timmar. Och är trött ändå?!


Det känns inte som om jag skulle ha sovit för mycket heller.. Kan det vara att det kommer efter för att jag har jobbat några veckor nu, kanske   Eller så är det för att den mörka årstiden är här..


Nä, men jaha, snart dags att bege oss mot badhuset då.


(I morgon måste jag komma ihåg att ringa och anmäla mig till seansen som äger rum i morgonkväll!)

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards