Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Eva - 19 oktober 2011 13:18

Efter att rundan var avklarad stoppade jag i mig lunch och sedan njöt jag av en lååång, varm och skön dusch!


Jag tog och prövade ett par skjortor som jag inte kunnat ha (för att magen har tagit plats   ) Men se, nu satt de bra!

Jag längtar till att jag kommer att använda dem!


Nu avnjuter jag en mugg kaffe och ska strax fara och hämta Elias på dagis.

När Rasmus sedan kommer hem har han en kompis med.


Jag har funderingar på om jag ska fara och ta några simtag ikväll    Jag får se...


Men tanken är att jag ska börja simma en - två gånger i veckan! Får se om jag ändå börjar ikväll då det är motionssim på onsdagar.


Afrodans - måndagar, simma - onsdagar, promenader de övriga dagarna   


När jag väntade Rasmus var jag och mamma iväg och simmade ett par gånger i veckan. När jag väntade Elias blev det inte alls så ofta.




Av Eva - 19 oktober 2011 13:07

En förhandstitt på snyggaste grabben, ever!

 

Mammas älskade busfrö  

(Obs! Bilden är lånad från photomic.com)



Av Eva - 19 oktober 2011 07:36

Nu är det gjort, jag har vägt mig! Vågen visade 1 kg ned   


Ett ynkligt kilo på två veckor   (Förra veckan hade jag inte gått ned något).

Men det kanske är "normalt" att gå ned bara ett halvt kilo i veckan   


Men i och för sig har jag sammanlagt gått ner 3 kg, vilket i sig är ganska bra sedan jag började för 4 veckor sedan.


3 kg på en månad? Jag får kanske vara ganska nöjd ändå   



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards