Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Eva - 6 oktober 2011 22:51

Idag skulle jag klippa mig kl. 15.00, och de på jobbet var så hyggliga att jag fick sluta aningen tidigare så jag hann hem och kasta i mig lite mellis. Då var klockan ca 14.30


Efter att jag klippt mig så blev vi bjudna på middag hos mamma och Arvid. Det tackar vi för!


När vi kom hem var klockan vid 19.oo snåret. Väl hemma hörde jag Lars säga: "Men vad faan är det där!??" Vatten.. Men varifrån då? Diskmaskinen   Men den har ju inte ens blivit körd idag?!

Troligen har den inte tömt ur vattnet sedan igår, alltså att vattnet har legat kvar i maskinen.

Och vattnet var inte där då jag var hemma vid 14.30


Så när jag sköljde ur tallriken jag ätit ur och ställde in den i diskmaskinen skvalpade det väl över på något sätt och vis och har sedan runnit ut på golvet vidare in under spisen.


Jaha, det var bara till att torka vatten då   Kul, för det har lyckats trängt ned lite vatten i skarven vid spis och lådor. Men där har det torkat nu! Som tur är. Hoppas jag...

Samt har det även kommit vatten under diskmaskinen fastän det var ett droppskydd heter det så? där   Vattnet har lyckats trängt fram och sedan tillbaka under diskmaskinen..


Golvfläkten får stå och blåsa där diskmaskinen ska stå..


   


Jag som skulle lägga mig klockan 22.00 då jag är så trött och då jag ska upp tidigt i morgon   



Tack och godnatt   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards