Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Eva - 25 oktober 2011 10:20

Ibland när jag börjar skriva en statusuppdatering på Facebook känns det som att den blir alltför lång och oväsentlig.


Jag vill liksom inte "tvinga" på folk vad jag skriver om! Istället väljer jag att ta bort inlägget och skriver om det i bloggen istället.


Då kan de som vill och är intresserade läsa om det här. Folk väljer då vad de vill läsa eller inte! Som sagt, jag vill inte "tvinga" någon..



Av Eva - 25 oktober 2011 08:56

Ja, hej på dig   Finnar, blemmor, you name it! Det är sånt som en 14-åring har. Men nu är jag inte 14 längre, lägg på 20 år    


Sedan ca två (tre?) månaders tid har jag fått ungdomshy igen. Vid munnen - kring hakan.

Det spelar ingen roll om jag använder peeling och gör ansiktsmask och/- eller om jag luftar hyn (utan smink) när jag bara är hemma, finnarna - blemmorna pluttar upp i alla fall   


Det är ju så otroligt ofräscht! De syns även om jag försöker sminka över det..


Någon fler än mig som har samma problem? Vad har du gjort/- vad gör du för att bli som en baby i hyn igen!?


Tips mottages tacksamt!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards