Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Eva - 28 oktober 2011 21:03

Stadsbesök igår och stadsbesök idag. Shopping till barnen och shopping till sambon. Inget till mig..


Igår köpte jag kläder och skor till grabbarna och skulle kolla efter något till mig, men icke. Jo, en klocka på KappAhl! Alltid något..


Idag följde jag med sambon som sällskap till stan där han rände runt på "grabbaffärer". Hade tänkt att jag kanske idag skulle lyckas köpa något till mig själv, men icke..

Jo, en bling - bling datormus! Alltid något..


Men inga kläder eller bh  Jag känner mig så otroligt less..   


Antingen får jag väl fara till stan igen (själv!) eller så får jag väl chansa att beställa från nätet   Suck...


Men nä, nu ska jag inte deppa över att jag inga kläder har! Jag måste ju se det från den positiva sidan: Jag har ju faktiskt gått ned några kg och det är ju toppen     Jag kan väl alltid plocka några skrumpna löv från marken och linda runt min kropp   


Hörrni, trevlig helg på er!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards