Alla inlägg under mars 2012

3

Av Eva - 30 mars 2012 20:43

  1. Avklarat rundan (som blev 7.8 km).
  2. Har städat.
  3. Blev glatt överraskad då jag insåg att jag på 5 dagar har avklarat 4.6 mil.

Av Eva - 30 mars 2012 10:52

Rundan idag blev 7,8 km!


Förra söndagen började jag att öka på min runda från 6 km till ca 7,8 - 8,3 km!

Jag har nu gått varje dag sedan dess utom i tisdags då Elias var ledig från dagis.


Så hittills har jag avverkat 4,6 mil på vägarna  Det Ni   


Lite självskryt såhär på en fredag, det skadar aldrig  

3

Av Eva - 29 mars 2012 23:26

  1. Avklarat 8,3 km.
  2. Varit till frissan.
  3. Busat och härjat med barnen.

Av Eva - 29 mars 2012 12:36

I mina tankar nu:


* Jag är sjukt sugen på att göra en till gaddning!! Men har inte den blekaste om vad jag ska göra eller var den ska sitta..


* Jag vill ge en kattunge till killarna då de fyller år (2 & 3 juli).


* Behöver jag klippa mig idag? Jag skulle ha färgat håret också egentligen, då det har vuxit ut rejält! Men det får väl vara.. Om jag inte känner någon som är duktig på att färga håret i två färger?!


* Jag skulle ha varit till stan och shoppat kläder.. Och nya "fin"skor.


* Undrar vad jag ska hitta på med grabbarna på lördag.. Badhuset? Fara på Drakborgen?


* Jag bör nog äta min lunch nu..

Av Eva - 28 mars 2012 18:21

Det slår aldrig fel. Ett par timmar efter jag har promenerat så infinner sig en skön känsla utav trötthet. Så även nu..


Rasmus frågade mig om inte han och jag kunde ut och cykla (jag tänkte gå). Men jag fick säga ifrån, jag orkar inte..

Nya tag för mig i morgon istället.


Nu har jag (äntligen, efter mycket om och men) fått ordning på Spotify i mobilen så nu har jag sällskap på mina hurtiga rutter 


Bara Elias är lämnad på dagis i morgon så blir det en runda! Återstår att se om den blir lika lång som idag... 


Av Eva - 28 mars 2012 11:06


 


Igår blev det ingen promenad för mig. Dels för att Elias var ledig från dagis och dels vilade jag min tå.


Men idag var jag fit for fight igen! Men himmel vad motigt det var, kan det vara för att det regnade   

Jag gick och gick, men det kändes som jag inte kom någon vart. Fastän jag pinnade på som vanligt  


Jag var så trött i benen (efter att ha avverkat 13,8 km i måndags?) så det kändes skönt att jag strax skulle gå hemåt. Men nej, inte då.. Jag gick en omväg istället, trots värkande ben!


Rundan blev idag 8,3 km   


Nu har jag fått i mig frukost och kaffe så nu blir det en lång och skön dusch!


P&K

3

Av Eva - 27 mars 2012 20:18

  1. Rasmus rum blev städat (igår).
  2. Lyckad middag.
  3. Magen har blivit riktigt bra.

Av Eva - 27 mars 2012 12:28

Jag hittade ett pyttelitet hål i min "svepa om kofta". När Elias såg hålet var hans kommentar:


- Hur billig var den tröjan?


Haha, unge   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards