Alla inlägg under mars 2012

Av Eva - 13 mars 2012 22:15

  När jag for från "jobbet" (kl. 16:35) slängde jag ett litet "getöga"

på vad bensin kostade - 15:53 kr.


Väl hemma gapade kyskåpet rejät tomt så jag var tvungen

  att fara till Fränsta igen (kl. 17:15).

Slängde återigen ett litet "getöga" på bensinpriset..

...Som hade gått upp?!  En liter 95 oktanig bensin kostar nu 15:63 kr   


Fyy faaan, på ren svenska!!  

Snart har man inte ens råd att sätta sig i bilen... 


 

Av Eva - 13 mars 2012 20:34

  • Blev utringd, i morse, på tre dagars jobb! Känns rätt nice!   

Enda nackdelen är ju att magen inte gillar stress   Men det är ju bara tre dagar, så..


  • Varför måste det bli så slaskigt på våren och hösten? 
  • Varför hjälper inte karlar till? Är det för att de tycker om när sambon/makan mår dåligt!? Och att de blir irriterade?
  • När ska jag komma mig till stan och köpa mig en ny bh?
  • Varför for jag inte på seansen ikväll?
  • Varför har jag ont i sidan på låret? En muskelsträckning tack vare mycket slalomåkning!?
  • Tänk OM jag skulle lyckas vinna tävlingen på Jotex?! Chansen är otroligt liten, men ändå...
  • Undrar om jag kan följa med Rasmus skola till Getberget på fredag? Hoppas!
  • Ska jag somna på soffan ikväll, igen...!?
  • Varför ska det tjatas och åter tjatas på barnen?
  • Varför hör barnen aldrig efter?

   



3

Av Eva - 12 mars 2012 17:20

  1. Rensat och städat i köket
  2. Städat ur kylskåpet.
  3. Haft en bra dag, känt mig positiv. (Längesedan sist...)

:)

Av Eva - 12 mars 2012 13:07

 



Helgen som var var jäkligt rolig!

Först på dagen var jag och grabbarna och avverkade några timmar på Getberget.


När vi kom hem packade grabbarna ihop lite saker de skulle ha med till mamma/momma, då de skulle sova över där. Eftersom att jag och Lars skulle bort.


Och jäklar vad kul vi hade! Det var alltför längesedan sist..

Vi for till ett par goda vänner på förpartaj och sedan utgång.

Det gör vi om snart igen, hoppas jag   


Igår vaknade jag och kände mig... Pigg?! För ovanlighetens skull   


Tjaa, det var helgen i korta drag.


P&K

 

Av Eva - 11 mars 2012 19:13

One

Av Eva - 10 mars 2012 17:35

Av Eva - 10 mars 2012 09:58


 



Med Spotify i öronen hade jag tänkt mig en skön slalomtur eller en skön promenad då det är kanonhärligt väder!

Men se, det blir inget av det.. Sambon drog iväg med skotern på en tripp. Kul för honom. Verkligen..


Men han "måste" rättare sagt.

För att göra historien väldigt kort (skotern gick sönder, bla bla.. Blev inlämnad, bla bla... Fick tillbaka den efter x-antal veckor, bla bla..) så måste han kolla så allt är okej.

Visst, fine, kör en tripp du. För nästa år gäller inte garantin, så..


Kanske jag kan ställa orbitreken ute istället  


För jag måste röra på mig. Jag måste försöka minska ... eh, dallret på min mage och mina lår    


Har suttit och kollat priser på fettsugning på mage och lår. Mm.. jo.. Eller hur.

Mage: 22 000 - 45 000 kr

Insidan av lår: 15 000 - 26 000 kr

(Bröst: 25 000 - 35 000 kr)

                                / ca. 100 000 kr


Grattis! Billigt...   




3

Av Eva - 9 mars 2012 21:35

  1. Åkt slalom.
  2. Varit på Drakborgen.
  3. Mör i benen.

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards