Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Tänkvärda ord

Av Eva - 21 mars 2014 09:16

 



Du är fantastisk!                                       
                     


Vår största rädsla är inte att vi är otillräckliga.

Vår största rädsla är att vi är för kraftfulla jämfört med andra.

Det är vår utstrålning, inte våra negativa tankar som skrämmer oss.

Vi frågar oss själva : Vem är jag, varför skulle jag vara strålande, härlig, talangfull och fantastisk?

Ärligt talat, varför skulle Du inte vara det?


Vi är alla fantastiska människor.

Att Du förminskar Dig själv hjälper inte andra.

Det är inte klokt att förminska Dig själv för att andra ska känna sig tryggare i Din närhet.

Vi är födda att visa stolthet över den vi är, den stoltheten som finns inom oss.

Den stoltheten finns inte i några få av oss, utan den finns i oss alla!


När vi låter karisma stråla, ger vi andra människor stöd i att göra det samma.

När vi frigör oss från våra rädslor, gör vår närvaro automatiskt att andra människor också vågar frigöra sig från sina.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards