Alla inlägg under september 2013

Av Eva - 5 september 2013 21:39

Min mobil har varit konstig under en lägre tid, men så för cirka två veckor sedan så slutade den att fungera. Skit.. Så nu måste jag ha min gamla mobil. Visst, den fungerar, men jag använder den inte mycket   Varför? Därför att den är inte alls lika bra som min "nya".


Ikväll for vi till stan för att lämna in den samt för att köpa skor till Rasmus.


Det som är skit är att jag inte fört över en enda bild till datorn sedan jag köpte den. Så nu kommer varenda bild att vara borta   


I samma veva så köpte Lars en ny mobil, han skulle egentligen ha köpt en ny för längesedan! Men ikväll först blev det av.



Idag ringde Rasmus lärare och meddelade att han hade ramlat av gungen på skolan. Så snabba ryck iväg för att hämta honom!

Han har så pass ont att han har fått både Alvedon och Ipren för att lindra smärtan.

Återtår att se hur det är i morgonbitt.. Skola eller ej. Eventuellt läkarbesök. Men som sagt, det återstår att se.


Innan vi skulle fara så fixade jag till mig från soffpära till "skönhetsdrottning" - på en kvart   Rekord!

Och i vanlig ordning fick jag inte höra det minsta lilla ljud om att jag ser bra ut (fin, snygg, älskar dig, äh, skit samma en komplimang med andra ord!)   


Tror jag ska gå och lägga mig nu.. Mörkt på kvällarna, då blir jag automatiskt trött.

God natt!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards