Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Eva - 21 oktober 2011 09:23

Det tror jag att denna dag kommer bli!


Inatt har jag sovit åtta timmar, och hoppas då att jag slipper somna i soffan ikväll, som jag gjorde framåter när det jag satt och kollade på Criminal Minds igår kväll

Eller förresten somna?! Ikväll ska jag och mamma ha "mamma - dotter - myskväll"   


I morse när Rasmus skulle gå till bussen gjorde jag honom sällskap. Så nu är dagens runda avklarad, 6 km!

Skönt att få känna solens strålar väcka hyn till liv  

Lite kyligt var det när jag gick, men med den fart jag har blir jag fort varm   


Frukosten är nu avklarad och likaså kaffetåren, så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen! Sedan blir det en tripp till Ånge och handla mat.


Ha en bra dag hörni! Kramis!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards