Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Eva - 8 oktober 2011 21:17

I morse när jag drog upp rullgardinen sken solen igenom, och jag var bara tvungen att fota!

 

Det är stugan nedanför vårat hus.


Sedan när jag kom nedför trappen och skulle väcka Rasmus såg jag att Elias inte låg i sin säng, så jag kollade in i vardagsrummet och såg detta  

     

Lars hade varit på väg att lägga sig när Elias hade vaknat/-drömt så Lars väntade med att lägga sig. Men han somnade..

Så både Lars och Elias har sovit på soffan hela natten!

Grabbarna - stor och liten   


Av Eva - 8 oktober 2011 20:10

I morse bestämde jag och mamma oss för att ha en date, hon med Daisy som sovit över hos henne och jag med Elias då Rasmus var borta.


Sagt och bestämt så packade mamma fika och så begav vi oss ned till Ljungan:


     

Ljungan nästintill torrlagd..

     

Alltid lika skoj med vatten!

Och så har Elias radat upp stenar så fint!

 

Gott med fika!

 

Daisy och Elias hittade och plockade Lupin, smörblomma, rödklöver.

     

Buskusinerna  

Som har lekt så fint och bra hela dagen!

     

Elias och Daisy lekte i bland löven när vi kom tillbaka till mamma!

Och så hittade Elias en fin liten larv.

Jag "begravde" både Elias och Daisy i löven, men det fick jag inte föreviga..


Som vanligt när jag kommer till mamma blir jag där såå läänge!!

Elias och jag kom dit vid halv elva och vi kom hem vid fyra   


Men idag har vi haft det riktigt härligt och skönt!

Vi blev bjudna på lunch där också   


Hoppas Ni också haft en bra lördag   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards