Alla inlägg den 30 december 2011

Av Eva - 30 december 2011 10:20

Jävla stormhelvete   

Ursäkta mig, men..


Hela veckan har Lars jobbat 12 - timmars pass för att dem som

blitt utan ström ska få tillbaka den.


Det är inte bara att ta bort träden som fallit över ledningarna,

utan det måste ske med presision.

Vilken som helst kan inte gå ut och göra det

då det är ett otroligt riskfyllt arbete!


Jag är mäkta stolt över det arbete Lars (och hans arbetskamrater) gör   



I morgon, på självaste Nyårsafton, samt på Nyårsdagen,

ser det ut att även bli jobb för Lars 


Klart att de måste jobba så de få stackare som är utan ström kan få tillbaka den!
 


Men nyår är ju ändå nyår (precis som Julafton är),

det är ju något speciellt med dem dagarna.


Ärligt talat så känner jag mig less nu... 

Samtidigt som jag längtar tills Lars lön trillar in   


Arbete på helg... - PENGAR   

Och vi behöver alla slantar vi kan få in..


Barnen och jag ska fara och handla tills i morgon,

innan alla kommer på samma tanke som oss!


Hoppas Ni som varit utan ström fått den tillbaka!

Kram!!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards