Alla inlägg den 21 december 2011

Av Eva - 21 december 2011 21:18

Vareviga år tänker jag att jag ska plocka fram alla julsaker i början på december. Så man liksom hinner mysa in sig med alla tomtar innan man ska plocka bort dem igen.


Men tror Ni att jag har gjort det i år som jag tänkt? Nä   


Jag som alltid köper något nytt till mig till jul har inte gjort det heller.. P.ga pengabrist.


Igår var jag och Lars till stan för inköp av de sista klapparna till barnen. Var in en snabbis på KappAhl och köpte en tröja och skjorta som Rasmus sett ut.

På väg ut från butiken ser jag massor av fina klänningar. Ena dyrare än den andren.. Men även en som var hyffsat billig!


Men det var bara i förbifarten som jag hann kolla in dem   


Nu är jag i valet och kvalet om jag ska fara till stan efter jag jobbat klart i morgon och kolla på någon klänning  Men jag jobbar till 17:30... Fast å andra sidan har Birsta City öppet till kl. 22:00    


Men då hinner jag inte träffa barnen förrän på fredag eftermiddag (eftersom att jag jobbar 6:15-14:30)

Och vi skulle ha varit iväg och handlat julmat dessutom.


Visst, jag kan fara på fredag efter jag jobbat klart! Men jag ingen som helst lust att bege mig till stan da´n före dopparda´n   


Men jul blir det ändå, vare sig jag har pyntat eller köpt klänning.. Så God Jul på Er   







Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards