Alla inlägg den 25 december 2011

Av Eva - 25 december 2011 16:05

Idag har varit en fantastiskt härlig dag med familjen       


Efter vi ätit vår frunch, tidigare idag, tog vi och spelade en match mot

varann i Fia (-med knuff?) som Rasmus fick i julklapp.

Rasmus vann, sedan Lars, sedan Elias och Ni kan ju bara gissa vem som kom sist   


Sedan klädde vi på oss och klättrade runt bland snöhögar, gick en promenad ner till "vår" lillskog där vi kollade spår efter rådjuren, lekte bland stockar och

stenar och närvi kom upp till gården igen lekte vi kurragömma.   


Efter ett par timmar ute är det nu skönt att komma in

i värmen (då det var -8* då vi var ute).

Nu ska vi fylla våra magar med lite käk   

Sedan tror jag att jag ska värma lite glögg   



Hoppas att även Ni haft en bra dag   

Av Eva - 25 december 2011 13:04

Då är dagen D som bortblåst.. Trist, ett år till nästa gång   

Men bortblåst ja.

I morgon sägs det bli klass 2-  varning, enligt klart.se och Aftonbladet!


Jag som ska stå på Getberget och sälja fika i morgon, klockan 10-15.


(Fick veta i början på förra veckan att jag ska stå i fiket på annandagen.)


Nedrans tur att vi inte hade planerat att fara bort någonstans.

För det är svårt att byta bort en dag i juletid!

Men lika bra att göra det så är det avklarat sedan    


Men ja, blir det blåst, eller storm, så kanske Lars måste ut och jobba.

Då vet jag inte hur jag gör med Elias.

Rasmus hänger med upp på berget, men..


Eller så kanske berget stänger.

Tja, vi får se!


God fortsättning på julen   

 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards