Alla inlägg den 24 december 2011

Av Eva - 24 december 2011 09:10

Så är dagen kommen   


Igår natt sov jag endast 5 timmar (i vanliga fall 7-8).

Tänkte igår kväll att jag skulle lägga mig innan timmen var slagen.

Men big NO, inte blev det av heller..   

Fast det hör till antar jag.


Tänkte att jag i vart fall kunde få sova ut i dag!

Eh, nää. Rasmus kom 4:44 och frågade om han fick äppna paket!

Nu??

Men det fick han inte..

Så han gick och la sig igen. Skönt då kan jag få sova ut ändå!

Men han kom åter vid klockan 6..

Suck..


Med en trött mamma likt en zoombie, så sa jag återigen nej.

Stackars barn   

Han satte sig och byggde Lego istället.


Vid 7:38 kom Elias och frågade om de fick öppna paket.

Givetvis fick dem det    


Med en ork som få och svid i ögonen (blott 11 timmar på två nätter) har jag nu fixat tomtegröt   

Nu ska jag ta och duka fram då vi ska till att äta frunch (frukost och lunch)!

Sedan är det dags att skruda om och fara till mamma   


 


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards