Alla inlägg den 13 december 2011

Av Eva - 13 december 2011 22:18

Idag så var det dags för Elias att vara med i Luciatåget på dagis.


Så duktiga och fina de var!


Först ut i tåget var Elias och hans tjej.

   

De är så fina och gulliga med varann de två     


Efter dagisfikat for vi hem och fixade middag.

Sedan var det dags att bege oss mot nästa Luciafirande, på Forum.


Skolan har som tradition att spela upp en julsoaré varje år.


Barnen är så otroligt duktiga att både spela teater och sjunga!

Stor eloge till dem alla!!

Okej då, även en eloge till alla fröknar som hjälpte barnen   


Till en sång behövdes det en tomtefar, men ingen ville vara.

Så Rasmus erbjöd sig att vara det  


     


Behöver jag nämna att jag var, och är, mycket stolt över mina killar   



Nä, nu blir det sova av då jag ska jobba imorgon och resten utav veckan!

Go´natt!

Av Eva - 13 december 2011 08:09

 

Luciamorgon på Kvarnvägen är avslutad.

Grabbarna och jag hade det så mysigt   


Senare i dag är det dags för Lucia.

Elias ska vara på dagis och vara tomtenisse   


Och ikväll ska vi på Forum och kolla när Rasmus skola har julsoaré.

Rasmus ska vara tomtefar  


Hoppas Ni får en härlig Lucia  

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards