Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Kort och gott

Av Eva - 14 november 2011 11:25

* För Er som inte vet så har vi äntligen fått tag på hönor till våra tuppar  

Vi hämtar dem till helgen. Det lär väl bli livat i hönshu... tupphuset då   


* I lördags var vi på fest, och jag mådde lite som jag förtjänade dagen efter   Jag kan verkligen inte minnas när jag mådde såhär dåligt senast  

Jag kan väl inte säga att det var värt det heller... För dåligt vill ingen må.


* Denna vecka har jag inget jobb, inte vad jag vet av i alla fall, än så länge.

När barnen är på skola och dagis måste jag ta mig i kragen och gå mina rundor igen! Jag låg liksom av mig när barnen hade lov och förra veckan när jag jobbade blev det inte heller så mycket   

Men nu är det en ny vecka och nya tag som gäller   


Rundan är avklarad för idag! Och ikväll är det afrodans som gäller   


För övrigt - I lördags hade jag på mig ett par nya byxor som jag fick gå och dra upp hela tiden och tubtoppen som också var ny hasade ner hela tiden så bh´n blottades stup i kvarten  

Okej, jag hade en bolero över, men ändå...

Visst, det är ju kul att gå ned i vikt, men inte när kläderna rasar av en   


Och så fick jag en fråga vad jag hade gjort, jag såg så smal ut?! Mycket smalare än när han såg mig sist!

Tack, precis vad jag ville höra   Jag blev jätteglad!!


Kram på Er!

 
 
Ingen bild

Sofie G

14 november 2011 15:12

Tack för senast! ja du såg ut att ha problem med tubtoppen ;) Hihi*
Det syndes att du gått ner i vikt, bra jobbat!

Kram

Eva

14 november 2011 16:54

Tack själv!
Haha, jadu.. Vad ska man säga :D Ska se till att kläderna sitter där de ska nästa gång ;) En strl mindre än vad jag tror och tycker blir det!
Tack, kul att höra av andra att jag gått ner :)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards