Alla inlägg den 27 november 2011

Av Eva - 27 november 2011 19:51

Morgonen och dagen började inte bra  Men allt eftersom eftermiddagen började lida mot sitt slut mådde jag allmer bättre och bättre!


Vi skulle fara iväg på den obligatoriska julskyltningen i Fränsta, så jag var tvungen att göra mig ordning. Kändes motigt, men jag vägrar att visa mig osminkad   


Väl där var det hyfsat mycket folk, och minst lika mycket bilar som körde hejvilt på vägen. Morr   Snacka om respektlöst utav dem som körde! Varför ska dem köra när det är julskyltning!?

Hoppas dem som anordnar detta spärrar av vägen nästa år!


Väl hemma igen tog vi och adventsfikade  

 

 Såå mysigt   


Nä, nu måste jag logga ur! Gustavsson tre trappor på tv´n.




Mår bättre nu   

Av Eva - 27 november 2011 12:49

De nya hönorna och våra tuppar verkar komma bra överens! Men hönorna skyggar lite när man kliver in i hönshuset, men kommer fram efter ett tag. Kan nog vara för att det är nytt för dem..


Några bilder på nykomlingarna samt våra tuppar:

  

           


Idag vräker det ned snö. Yes!! Vitt och fint på marken  

   

     

    

Rasmus gjorde en snöängel

 


Sambon var ju "bara tvungen" att göra en tur   

Ser inte bara lite härligt ut! 


Nu kom grabbarna precis in.

Behöver jag nämna att de är dyngsura! In på bara skinnet   

Med den här blötsnön som kommer så är det inte så konstigt..


(Morgonen och förmiddagen var inge vidare..   Men det känns aningen bättre nu.)


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards