Alla inlägg den 24 november 2011

Av Eva - 24 november 2011 23:10

Av Eva - 24 november 2011 10:31

Vaknade i natt kl. 03.54 av att det dånade på taket - spöregn. Vi har snedtak i vårat sovrum så det hörs väldigt väl då det regnar. Somnade om..

Vaknade kl. 06.00 av att det dånar på ett sätt som det aldrig har gjort tidigare! Både Lars och jag vaknade.. Det haglade!! Så höll det på en halvtimme ca..


Idag känner jag mig ---> mittimellan <--- Jag mår bra men mår dåligt, eller mår dåligt men bra.

Varken bra eller dåligt. Det känns bättre än igår i alla fall!

(Hittade en sida om depression, som till många punkter stämmer in på mig..)


I måndags ringde jag och skulle beställa tid för klipp och färg. Jag är ju alltid ute i sista minuten, så jag räknade nästan med att vara oklippt i jul   Som man bäddar får man ligga..


Men se, jag hade en sådan tur som jag aldrig haft tidigare - Jag fick en tid samma vecka, idag!

Snart ska jag iväg och fixa monchichifrissan   


I med lunch nu och sedan fara..


Jag är till stor del allätare när det gäller musik. Jag gillar allt från klassiskt, opera, blues, country, pop, rock, mm. mm


Denna hörde jag på radion idag, jag gillade den!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards