Alla inlägg den 19 november 2011

Av Eva - 19 november 2011 10:48

Igårkväll kom Elias och la sig i soffan (inte medveten om det) tillsammans med mig och Skorpan. Där sov vi ett par timmar   


I morse vaknade jag kvart över åtta av att tuppen galde (gol?), somnade om till klockan var nio av att Elias frågade om det var morgon nu. Dags att kliva upp då med andra ord!

Sammanlagt har jag nog sovit ca tio timmar.


Jag har ju varit trött några dagar, så nu fick jag kanske sova ut. Hoppas jag!

Blir jag inte piggare får jag kanske fara och ta ett prov och se om jag eventuellt har järnbrist.


Snörade på mig skorna och gick rundan, så nu är rundan för dagen är avklarad och likaså frukosten.


Väl hemma var jag så stel i ryggen efter promenaden att Lars fick hjälpa mig av med skorna..


Haha, tantvarning!!!  Först stavar och sedan får jag inte av mig skorna   

Dock värmde jag inte upp innan jag gick.. Jag skulle kanske ha gått tio minuter på orbitreken innan   


Lars och Elias följde med svärfar till någon uppackning av kläder och här sitter jag! Och Rasmus har sovit hos momma tillsammans med sin ena bonuskusin.

Morgonkaffet är uppdrucket, så vad göra nu   

Ryggen är fortfarande l i t e stel, så jag ska avvakta en stund till innan jag gör något mer avancerat.


Trevlig lördag på Er!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards