Alla inlägg den 7 november 2011

Av Eva - 7 november 2011 16:04

I natt har jag sovit som en kratta (hur nu en kratta sover!?). Bara för att jag inte vet om bemanningen skall ringa ut mig på jobb eller inte, så sover jag väldigt oroligt   

Men jodå, kl. 06.32 ringde dem! Jag som hade ställt klockan på 07.00


Stackars Marie brukar få höra mig svara sur och vresig när hon ringer ut mig   Men inte imorse! Jag var pigg som en lärka och lät som om jag hade klivit upp med tuppen/arna!

    

Fast jag inombords bara skrek: LÅT MIG SOVA!!


Nä, men så att.. Då har jag avverkat några arbetstimmar idag då!


Jobb i morgon, onsdag och fredag också   


Ni måste jag fixa middag.. Får väl bli något hop plock (eller skrivs det hopplock? vissa ord som är så enkla att stava till annars fastnar jag på, som nu..) som ris och kassler.


Efter middagen är det dags att skjutsa Rasmus på slalomträning (kanske jag ska gå en runda medans!? Fast jag gick ju rundan tidigare   )

Sedan är det dags för min afrobalett   


Äh, vet inte vad detta blev för inlägg..

Kram på Er!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards