Alla inlägg den 1 november 2011

Av Eva - 1 november 2011 19:34

Idag har jag varit trött, trött, trött... Trots att jag har varit ute idag med barnen har jag ändå varit så jäkla trött hela dagen.


Nu ikväll gick jag rundan, 6 km. Var ju tvungen, då jag inte gick igår.. Men i och för sig var jag ju på afrodansen igår, så.. 


När jag gick var det +6,5 grader men jag kände efter vägens gång att det pendlade på vissa ställen, varmt ömsom kallt.

Precis som när man badar kan det vara varmt för att i nästa steg man tar är det kallt!


När jag kom hem var det +11 grader   Inte konstigt att det var varmt större delen utav promenaden!


Nu måste barnen i säng, de har suttit och byggt Lego med Lars.


Hej på Er!

Av Eva - 1 november 2011 12:29

Det tog sin lilla tid, men nu är garderoberna avklarade! Skönt att ha gått igenom dem.


Jag som tyckte att jag inte hade några byxor, men hej och hå vad jag kunde lura mig själv  

Jag har nog ca 10 par byxor som jag kan ha!

Men, de har ju varit för små tidigare så säkert därför som att jag glömt av dem   


Det blev tre kassar med kläder som jag inte kan ha, och en kasse som jag ska slänga.


 


När hungern smög sig på gjorde jag iordning våfflor till grabbarna och ägg och sallad till mig själv.


Kände att jag var sugen på något efter lunchen till kaffet, men vad..? Jo, äppelpaj! Men det är alltför onyttigt, så jag tog och skivade upp ett par äpplen och stekte på dem med lite havregryn och kanel, och vispad grädde till. Inte alls så tokigt  

 


Grabbarna får smaka sedan när de kommit in. Nä, nu ska jag glo igenom Facebook (beroende som man är   )


Kram!

Av Eva - 1 november 2011 09:02

Igår var en dag då jag var sådär sjukt trött. Hade jag blinkat till två sekunder för länge hade jag troligen somnat.. 

Inte nog med det så var jag iväg på african moves igårkväll. Anna hade komponerat ihop ett annat program än vad vi är vana vid. Och det kändes och känns kan jag lova!

Benen är fortfarande möra, likt kött på långkok..


Idag är också en sådan "trött" dag. Gääääsp  Men nädå, nu ska jag gå upp till övervåningen och rensa ur kläder jag inte kan ha längre.. Kläder som jag har krympt ur  Ska bli kul att få rensa ur!


Gäsp på Er... KRAM menar jag!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards