Alla inlägg den 30 november 2011

Av Eva - 30 november 2011 20:06

Som Ni kanske minns skrev jag i ett tidigare inlägg att vi hade köpt en sak till grabbarna, men jag ville inte berätta vad det var, då det var en överraskning till dem - det var dessa vi köpte till dem!

 

Gissa om de blev glada för dem   

Av Eva - 30 november 2011 09:19

..över en natt bara sådär.

I söndags vräkte det ned snö. Underbart!

     


Sedan höll sig temperaturen omkring noll, alldeles lagom för att snön skulle stanna kvar.


Igår morse var temperaturen här hemma -6 för att senare på dagen bli varmare.. Och igår kväll var det +7    Och med blåst på den temperaturen kan det bara sluta på ett sätt    I morse var nästan all snö som bortblåst..


Vi vaknade upp till att det regnar och snöar omvartannat, samt att det kommer snöblandat och blåst (läs storm) Eller ja, storm har klart.se varnat för idag..


   


Vad göra nu då.. Deppa ihop över vädret...!? Nä, ingen fara   Som det känns..

Kanske koka mig en till kopp kaffe? För det var gott som tusan! Ladda en maskin med tvätt måste jag i alla fall göra..


Ställde mig för övrigt på vågen och nu plötsligt har jag gått ned 0,8 kg, sedan förra veckan?! Trots att jag har stoppat i mig onyttigt   Okej, det har inte varit några mängder, men ändå. Samt att jag inte har gått - rört något på mig.


Ha en bra (regning och blåsig) dag!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards