Alla inlägg den 3 november 2011

Av Eva - 3 november 2011 17:16

Rasmus fick besök utav en kompis idag.

När hon skulle hem följde han med henne hem istället.


Elias har nästintill varit desperat av att vara med kompis, sedan igår.

Men det är ju lite svårt när nästintill alla dem han har ringt är på dagis..

Men så ringde hans tjej. Ja, det är sant! Elias har skaffat tjej   


På dagis leker de mycket med varann, men inte alltid!

Men de har koll på vad den andren gör.


En gång satt de och gungade, de skulle "gunga upp till vuxenvärlden så de kan gifta sig".

Va, 5 - åringar som säger något sånt?! Ah, kärlek   

De är så söta och fina dem två  


Vilket som så skjutsade jag honom till henne.


Känns konstigt..

Var det så här det kändes innan man fick barn?

Vad gör man med tiden liksom  

Känns som att det överskott på tid.

Fastän jag har tvättat och städat här hemma idag!


Men nu är det snart slut på ro, ska fara och hämta hem älskade ilgadden strax

 


Hej på Er..

Av Eva - 3 november 2011 13:50

Jäkligt bra!

Av Eva - 3 november 2011 09:15

...Jo, jag tackar, ja  

Den här dagen måste bli bra! Men med tanke på hur min sömn varit inatt så vette katten..


23.15: Somnar för natten.


00.00: Vaknar av att Elias ropar, går ner och stoppar om täcket på honom. Somnar om.


01.32: Vaknar av att Elias kommer upp till vår säng (nu var det väldigt längesedan sist!!) Somnar om.


02.24: Vaknar av att Elias säger att han är kissnödig. Elias somnar om.


Ca. 03.30: Somnar jag om. (Ögonen svider och bränner och känns som grus, men det går icke att somna om före..)


Ca. 04.55: Vaknar av att Lars kliver upp.


Ca. 05.15: Somnar om.


7.24: Vaknar av att Rasmus vaknar och frågar om han får spela Roblox (ett dataspel på nätet).

Lika bra att kliva upp och börja dagen med att tvätta.


Men nu med frukost i magen och kaffe på tungan känner jag mig betydligt piggare! Så jag hoppas   


Hoppas NI har sovit gott!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards