Alla inlägg den 22 november 2012

Av Eva - 22 november 2012 19:26

Efter ett 7-helsikes utbrott på minste sonen så slutade det ändå bra. Att kunna kramas och kunna säga förlåt är värt mycket!


Det började med att Elias inte lyssnade på mig och så var det igång.. En viljestark och trött 6 - åring och en trött mamma.. Dålig kombo   


Men nu så.. Efter några kramar och förlåt senare så ligger han nu till sängs och sover.


 





Av Eva - 22 november 2012 12:51

Om knappt en vecka ska jag till frisören. Behöver jag nämna att jag längtar nu!!

De senaste 2 gångerna har jag snaggat mig, riktigt kort! Men nu när håret har vuxit ut ( 3månader sedan sist!) vill jag spara ut det. Tror jag... Men samtidigt som jag vill spara ut det så vill jag göra något radikalt, med både färg och frisyr!


Jag håller på att leta mig galen på en frisyr jag vill ha  


Några frisyrer som jag har kikat på:


             


Men det finns ju en miljon frisyrer till att välja på...   



Av Eva - 22 november 2012 08:32

 



Nackdelen med att vara "periodare" är att när jag får mina uppehåll, med mina promenader, är att det dröjer så länge tills jag kommer igång igen.

Det positiva är att när jag väl kommer igång igen så "går jag ut" lite hårdare för var gång.


Som nu, från förra tisdagen (idag torsdag) så har jag sammanlagt gått 66 km, alltså 6,6 mil! De´ ni    Känns riktigt bra om jag får säga det själv!

Om jag har märkt något med kroppen? Nja.. Jo, magen börjar dra ihop sig  

bara en vecka lite drygt  

 

Men en morot kan nog vara att nästa vecka ska vi följa med några goda vänner till fjällen! Och i deras sällskap villl jag inte se ut som en träskpadda..

 

Nä, nu bryter jag här, mer (vettiga) saker måste göras. Ha de´gott hörrni!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards