Alla inlägg den 20 november 2012

Av Eva - 20 november 2012 14:29

Jag har en chans att kunna få hoppa in och jobba inom hemvården! Men det är 5 mil bort, 5 mil x 2..

Huvudet säger : Ta chansen! Medan (mamma) hjärtat säger : Det blir långa dagar för barnen..


Men hur än det är så vill jag ju öka på kontot. Det är fan inte roligt att knappt ha något på kontot, trots att Lars jobbar heltid.

Det är så mycket och så många gånger som jag/vi får avstå saker bara för att ekonomin skriker stopp.


Men jag känner mig kluven   Om jag hakar på att skola in mig, så är det ju kostnaden den första tiden tills lönen kommer som kommer att bli jävligt dryg och tuff. Vi som knappt några pengar har..   


Jag ska fundera ikväll, så får jag se hur jag gör i morgon om jag då ringer och "tackar ja" till att börja där, eller inte.


Velpuppa? Ja, jag vet..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards