Alla inlägg under mars 2011

Av Eva - 11 mars 2011 13:52

Men åh, vad härligt och roligt jag har haft det!! Jag, Rasmus och Linda begav oss till Getberget för lite slalomåkning idag. Och tusan vad skönt och härligt det var!

Alla många säger att det är så härligt i backen när man är först och när det är nypistat. Jag kan inte annat än hålla med! Det var det verkligen  

Jag hade lätt stannat tills backen hade stängt, men vi var ju "tyvärr" tvungna att fara hem och få lite i våra magar..

Här kommer några bilder:

 

Först i backen var vi (ett par till bara, som syns i liften)

                 


Kramisar   

Av Eva - 11 mars 2011 09:09

Såklart det blir samma pryl!

     Men va´f---n, varför är bilden vriden   

Även fast jag "vred" tillbaka den när jag la upp den bland mina bilder!?

Jaja, Ni får väl vrida på Er    

Av Eva - 10 mars 2011 20:13

  • Vaknade utvilad
  • Var på en lång skotertur
  • Haft en härlig utedag

Av Eva - 10 mars 2011 19:34

..hade jag tänkt att jag skulle ha städat, tvättat, donat och fejat här hemma. Men tror ni? Nej. Varför? Därför att vi har tillbringat större delen och tiden av dagarna till att vara UTE!

Det är ju sportlov och då ska man väl passa på att vara lite sådär sportig  


Måndag: Var jag och grabbarna i pulkbacken flera timmar

Tisdag: Elias åkte Lilla Vasaloppet, sen var vi ute resten av dagen. 9.00-19.00

Onsdag: Var vi på badhuset, sen fick vi besök, och sen barnen var ute.

Torsdag: Var på skotertur flera timmar.

I morgon, alltså fredag, ska vi åka slalom.

Lördag: Ska jag stå i fiket på Getberget.


Städa får jag göra en annan dag   


Hoppas Ni haft bra dagar under solens härliga strålar   

Kramisar   

Av Eva - 10 mars 2011 08:20

Barnen frågade om de fick gå ut, innan frukost. Men givet fick de det!


         

De skulle ut och köra med sina skotrar!

Av Eva - 10 mars 2011 08:03

Dessa två, som när man ska fota ett "vanligt-normalt" kort! 

       Toksnören till ungar   

Av Eva - 9 mars 2011 17:25

Jag behöver inte ens fundera på vad som varit positivt idag!

Dagen har varit så bra   


*Vi har varit på badhuset

*Vi hade trevligt besök

*Barnen har varit vänner

Av Eva - 9 mars 2011 08:27

Efter förfrågan om vilken utmaning jag kör, så kommer den här!


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”grön”
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”ljus”
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild


Detta är nu en fotoutmaning, för Er som undrar.

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards