Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Eva - 6 mars 2011 16:23

Tänkte skriva om tre positiva saker med den här dagen!

Även om den inte alls blev så som det var tänkt..


  • Jag fick sovmorgon
  • Jag har fått undan tvätt
  • Grabbarna är hemma

Kanske jag ska försöka göra så varje dag  

Även om en dag varit till det sämre skit så gäller

det att försöka hitta några positiva saker!




Middagsdags nu..

Kramisar   

Av Eva - 6 mars 2011 14:00

Inte alltid det blir som man tänkt sig   

Jag hade ju planerat att vi skulle på en skotertripp med barnen

under solens varma härliga strålar idag!

Men... Andra saker "dök" upp i stället och fick mitt fina humör att rasa   

Bara för att ha "något att göra" så har jag tvättat, vikit tvätt och slängt handdukar som var längesedan de användes.

Något som är bra idag ialla fall..


Nu ska jag fara och hämta hem grabbarna   


På återseende..

Av Eva - 6 mars 2011 11:45

    


En "gammal" bild..

Av Eva - 6 mars 2011 10:45

Dagen som var igår var en utav de tråkigaste dagarna jag haft på länge!

Som tur är är det ny dag och gårdagen kan jag lämna bakom mig

med ett gott humör idag   

Vädret visar sig på sitt allra bästa humör med strålande sol, blå himmel

och nollgradigt dessutom

Kan det bli bättre!?    

Jo, dessutom har jag sovit från 01.30-09.49 Trodde inte mina ögon när jag kollade klockan!! Men skönt var det! Och välbehövligt kanske..



Undras om man ska hämta hem barnen, ta skotrarna och fara på

en liten tripp   

Passa på medans vädret håller i sig.


Solkramisar till Er   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards