Alla inlägg den 17 april 2013

Av Eva - 17 april 2013 20:05

 




Insåg att jag knappt ätit idag.. Såhär lite har jag aldrig ätit, någonsin Inte haft någon matlust. Oavsett hur jag än har mått så har jag alltid kunnat äta! Men inte denna gång...


Frukost, 8:oo: Smoothie och kaffe


Lunch, 11:15: Sallad


12:oo: Kaffe


Mellanmål, 15:3o: En banan


Middag, 18:oo: Omelett


19:oo: Kaffe



Av Eva - 17 april 2013 17:52

 



För att skingra tankarna idag, så har jag sett till att ha saker att göra.

Först for mamma och jag på affären och sedan till kyrkogården för att rensa bort gammalt från gravarna. Sedan for vi till handelsträdgården där jag inhandlade några penseér.


När vi åkte hem for jag till mamma där jag åt en inhandlad sallad till lunch, sedan for jag iväg till en vän och grattade till deras son.


Väl hemma gick Elias och jag en promenad, 2,5 km. Det tog nog en timme...

När vi var hemma på gården så tog jag och plockade ihop leksaker som tinat fram under snön samt planterade penseérna. Och det tog nog en timme det med..


Nu är middagen avklarad, omelett..

Jag mår kasst nu, rent ut sagt... Jag vet att det kommer att bli och kännas bättre! Det kommer att bli bättre för var dag som går.



Av Eva - 17 april 2013 13:39

 


Skorpan, som skulle bli 12 år i juni, har idag blivit en av himlens änglar   

 

De senaste veckorna har jag märkt på henne att hon inte mått bra. Det har märkts..

Den senaste veckan har hon knappt ätit, bara suttit och tryckt när hon varit ute, bara legat då hon varit inne och det har synts i ögonen på henne att hon inte mått bra.

Knölar under bröstet, troligen juvertumör...


När jag väl tog det slutgiltiga , svåra, tuffa och jobbiga beslutet att låta henne bli en av himlens änglar så har jag mått fruktansvärt dåligt över det.

Men det var för hennes bästa, att hon skulle slippa ha ont mer.

Och nu när hon är borta så känns det ganska bra.

Hon slipper lida mer..   


   Vår älskade Skorpan   


         


  Sov så gott älskade, fina och kära Skorpan.

Tack för alla fina år du funnits hos oss   


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards