Alla inlägg den 2 april 2013

Av Eva - 2 april 2013 21:37

Idag har jag fått lite saker gjorda här hemma. Vilket känns riktigt, riktigt skönt! Framförallt har jag inte suttit vid datorn alls så mycket   Dator och tv upptar alldeles på tok för mycket tid. Iaf här hemma hos oss. För barnen är det tv´n som tar deras tid och för mig och framförallt hos Lars är det datorn.

 

Jag tror banne mig att jag ska ---->  


Förmiddagen ägnades åt till att vara ute.

Väl hemma igen och bara lunchen var äten så röjde jag på Elias rum. Där blev jag några timmar..

Och bara middagen var avklarad så for jag till återvinningen.


Lite gjort, men allt har tagit sin tid   Det är väl det lilla som räknas?


Kramis


Från idag

 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards