Alla inlägg den 12 april 2013

Av Eva - 12 april 2013 21:35

 

+ -

Av Eva - 12 april 2013 20:02

 


Efter att ha tvättat, städat, plockat, fixat iordning för kvälls-och fredagsmys till barnen,

plockat undan efter middagen och bäddat rent i min & Lars säng

så är jag väl förtjänt utav ett eller ett par glas vin   

Skål!   


Jo, just ja.

Jag och Rasmus var illa tvingad att fara iväg och köpa skor till honom, då det andra paret

precis har besökt soptunnan..

Tur att det finns ett sparkonto (som nästan alltid ligger på plus minus noll) att ta av!

 

Grabben drar strl 4o i skor nu. 4o?!!

My god, grabben är strax i kapp mig, jag har 41-42..

 

God kväll!

Barnen · Jag
Av Eva - 12 april 2013 15:07

 

Daim jordgubb


Efter att ha städat, tvättat och agerat sjuksköterska till Elias

så blev en glass utlovad.

 

Eftersom att ekonomin oftast inte tillåter något extra, så är det heller inte ofta som barnen får något extra..

När ekonomin tillåter vill jag ge barnen hur mycket extra som helst, men..

Tur jag ska få jobba i sommar.

Tänk bara att få ge dem en semseterresa där barnen kan få bada varje dag, ah det skulle kännas gott vill jag lova!

För att resa det är något barnen skulle vilja.


Men idag blev det det något extra och barnen blev eld och lågor! ..Över en glass    




Av Eva - 12 april 2013 08:42

 

 

 

I januari-februari någon gång så sträckte (överbelastade?) jag knät pga en sparktur. Sedan tog det nästan två månader till jag var helt bra, då först kunde jag börja gå mina rundor igen.


Sedan fes mina rundor av.. Jag har haft känning i knät samt knävecket lite nu och då, men inget allvarligare. Och så har jag blivit bra igen.


Nu känner jag av det förbaskade knät, igen   Men jag har ju inte gått något?! Därav felet? Jo, i måndags gick jag 3 km, där 1, 5 km var bara nedför och sedan var 1, 5 km rakt uppför (vägen till slalombacken, Getberget).

Igår gick jag och Elias till mamma och dit och hem är det sammanlagt 3 km.


Kände av knät igårkväll och nu på morgonen känner jag av det. Jag kan inte gå riktigt...  Förbannat! Jag som har planerat in att springa Vårruset i år igen.

Detta år hade jag tänkt att nästintill springa hela! Fan, fan, fan    


Knät har jag bl.a känt av då jag har legat på sidan i soffan och haft kroppstyngden på det och sedan när jag ska lägga mig tillrätta igen har det känts av.


Fan..


Kanske något bandage kan underlätta så jag kan börja gå mina rundor igen? Och så att jag kan vara med på Vårruset?


riktigtj*vlaless. nu


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards