Alla inlägg den 15 april 2012

Av Eva - 15 april 2012 20:41

.. tänkte jag när barnmorskan sa: "Du kommer inte att blöda som du har gjort tidigare!"

När hon satte in spiralen på mig för fem år sedan.


..tänkte jag när jag testade Babyfoot för första gången.

"Hur ska en produkt kunna hjälpa mina fötter?"

Löjligt.. Men värt ett försök.


Oj, så fel jag hade båda dem gångerna!!


Jag har knappt märkt av några blödningar.

Mina fötter är mjuka likt en barnrumpa.



Jag kommer att sätta in en ny spiral.

Jag kommer att köpa Babyfoot igen.

Av Eva - 15 april 2012 17:23


 



Idag har varit en effektiv dag för mig!

I förmiddags var hela familjen på prisutdelning/-avslutning på Getberget. Och killarna fick priser för de duktiga åkare som de är



Väl hemkomna igen fixade jag både lunch och fika till familjen. Sedan har jag både krattat och sopat (grus). Bara det tog ju en stund..

Efter det tog Rasmus och jag en cykeltur. Så skönt det var!


Många timmar har tillbringats ute idag med familjen   Sedan kl.11:00 har vi varit ute!


Nä, dags att äta..


P&K

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards