Alla inlägg den 5 april 2012

Av Eva - 5 april 2012 07:43

God morgon!!

Idag känns det som att det kommer bli en bra dag!

Jag vet inte varför, det bara känns så.


Varje onsdag har jag vägdag, men de gånger hittills jag

ställt mig på vågen har den inte visat minus.

Jag står helt stilla...

Huvudsaken att den inte visar plus!


Enda gången den visade minus var när jag hade problem med magen.

Då visade den 3 kilo ner på ett par veckor.

Vätskebrist...

Men nu när magen är bra igen, har jag gått upp de 3 kilona.


Crap...


Något som jag inte tänker på att göra är att mäta mig.

Men idag gjorde jag det.

Midjan visade 5 cm mindre än för 1 en månad sen  


De långa promenaderna lönar sig tydligen   


Och så ska man ju inte stirra sig blind på vågen, vilket jag gör  



Men nu är det påsk och till påsken är affärerna fulla av billigt godis.

Jag älskar godis!!


Fasiken.. Men jag ska försöka göra mitt bästa att stå emot!

Fast hittills har det varit svårt...


Apropå affär, så ska jag idag stå på ICA

och hjälpa till att packa påsar.

Kul..... Men vad gör man inte för slalomklubben.


Jag önskar Er alla en fin och bra dag  

P&K

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards