Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Eva - 4 januari 2012 21:32

  

Innan jag väntade Rasmus vägde jag tresiffrigt.

 

När jag väntade honom gick jag upp endast upp 5 kg.

Efter graviditeten gick jag ned till tvåsiffrigt, ca -12 kg.


När jag, tre år senare, väntade Elias gick jag upp 6, 5kg.

Och efter graviditeten gick jag ned ca -8 kg.


Sedan har jag lyckats gått ned ett par kilon till,

för att sedan gått upp dem få kilona igen..

Och så har jag gått ned igen.


Och allt eftersom vikten har rasat har även tuttarna hakat på.

....Utan min tillåtelse    

Förr visste jag vilken bh - storlek jag hade, men nu idag..

Jag har inte den blekaste  


Det är så trist när man ser och/-eller prövar en snygg klänning

och så är det en djup urringning..

Inte snyggt då man, som jag, har hängtuttar   


Hade tänkt att jag på mellandagsrean skulle fara till stan och få professionell hjälp

med att prova ut en bra och upplyftande bh på någon underklädesaffär.

Men återigen var det pengarna som styrde....


Den dagen jag får ett fast jobb (vilket är svårt i dagens läge) ska jag göra en bröstoperation med att lyfta upp dem i det läge där de urspungligen ska sitta!

(En bröstoperation kostar från 32 000 - 58 000)

Av Eva - 4 januari 2012 19:15

Äntligen! sa Rasmus när han hade byggt klart grävaren  

       


Av Eva - 4 januari 2012 11:54

Vad gör man med sina pengar om man har sparat och älskar Lego?

Jo, man köper en Lego technicgrävare såklart!

Och givetvis okuperar man köksbordet..


 

Bygga, bygga och givetvis ha tålamod för det som snart kommer bli klart!

 

En bra bit på väg!


Av Eva - 4 januari 2012 10:43

 

Såhär såg det i ut i morse när jag tittade ut   

Men mer snö tack!!


Nu när det kommit ytterligare mer snö,

har jag och en vän bestämt oss för att träffas i pulkbacken med våra barn.


Men först blir det lite småfix och så ta och fixa lunch till mig och grabbarna..


Kram!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards