Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Fli av

Av Eva - 6 maj 2012 16:31

Man ska aldrig planera. Det blir ändå aldrig som man tänkt sig.. Jag har lagt planerna på hyllan för ett slag nu.

Återstår att se om jag tar itu med dem senare. Det är inga märkvärdiga planer! Men för mig betyder det ganska mycket..

Inget att fundera på. Det blir som det blir...


Idag känner jag mig så fruktansvärt less, så jag kan inte minnas när jag kände såhär sist  

Det enda positiva med dagen var när vi var och grattade brorsan (en dag i förväg, men ändå)!

Och troligen när jag får gå och lägga mig..


I morgon ska jag väcka barnen tidigt, tidigt. Och det tar mig emot! För det första är jag själv så sjukt seg på morgonen (vid tidigt uppvaknande), jag kan kliva upp i god tid för att egentligen hinna det jag ska. Men eftersom att jag är så trött och seg går jag bara omkring och segar och får inget gjort, så jag kommer nästan försent i alla fall.


Och är Elias trött tar han på sig ungefär 30 minuter innan han ens orkar kliva upp! Likt sin far, måntro?!


Nä, tidig kväll blir det för grabbarna och mig ikväll, då klockan ställs på ca. 5:30 i morgonbitti   

Men det blir nog bra, hur som haver..


Bäst att ta itu med middagen och sedan fli av golven och plocka ihop här. Lång dag i morgon och lite plockat och städat vill jag nog allt ha när jag kommer hem!


Hoppas NI haft en bättre dag än mig...



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards