Direktlänk till inlägg 30 januari 2012
Jag vill förändra. På barnens rum. Det är ett stort KAOS där nu! En oreda som jag inte kan få bukt med.
Det är urdåligt med förvaringsutrymmen för dem, därav kaoset.
Men jag vet inte hur jag ska reda ut det hela.. Barnen delar sovrum (när Elias kom till oss stup i kvarten, nattetid, så fick killarna dela rum.) Och så har de ett gemensamt lekrum.
Men det där lekrummet är inget lekrum längre. Snarare ett rum som bara står.
Och i sovrummet är det massor utav ---> leksaker?! I hallen är det leksaker. I vardagsrummet är det leksaker.
Jag blir galen
Vet inte om killarna ska få fortsätta dela rum (för Elias skull som är mörkrädd..) Eller om jag ska "dela" på dem. Så de får varsina rum igen.
Eller om de ska få dela sovrum uppe (litet) och ha lekrum nere (stort). Eller ändå tvärtom.
Nu har jag kikat på lite möbler på IKEA som jag vill (och ska?) köpa! Hur jag än vrider och vänder så har jag ändå arslet bak..
Sambon vet inte så mycket, säger inte så mycket. Det är jag som får försöka reda ut "kaoset", som det känns i alla fall...
Suck, dubbelsuck
Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...
Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...
I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | |||||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |||
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |||
16 | 17 | 18 |
19 |
20 | 21 | 22 | |||
23 | 24 | 25 |
26 |
27 | 28 |
29 |
|||
30 | 31 |
||||||||
|