Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Tillknäckt

Av Eva - 27 januari 2012 19:17

I tisdags, förra veckan, var jag med Elias på slalomskola, där jag fick lyfta, bära, lyfta och bära honom.

Resultatet blev att jag kände av ryggen rejält!

Sedan vilade jag ryggen några dagar med att inte direkt anstränga den med att bära och lyfta.


Har varit bra i ryggen, tills idag..

Igår "på jobbet" hade vi Bamsegympa för 3 - 4 åringarna då i en övning kände jag av ryggen. Av Bamsegympa!??  Men det blev inget mer. Puuh  


Trodde jag.. I morse när jag kom "på jobbet" spände det i ryggen. F****n  

Snipp snapp ringde jag kiropraktikern  och chansade på att få en tid. Yes, kl. 18:00 var jag till honom och knäckte till ryggen.

Så, nu väntar jag bara på att det ska släppa riktigt så jag är fit for fight igen!


Annars då!? Jobbat, jobbat, jobbat och åter jobbat. Vilket resulterar i att jag blir och ÄR trött  

Men nu är det helg och då får man sova ut   Eller nähä.. Just det, ja. Rasmus ska tävla i morgon och sedan ska vi fara till stan (och göra av med lite pengar  )


Men på söndag då!? Nä, just det ja.. Jag ska först på "mammaslalom" och sedan ska jag stå i fiket hela dagen på berget.


Fast i och för sig hoppar jag nog min träning   Med tanke på ryggen.. Och om jag hoppar min träning får jag faktiskt sova en stund till   


Nu ska jag gå in och göra Elias och sambon sällskap i soffan. Jag lär ju somna..

Rasmus är på filmkväll hos en klasskamrat.


Kram!

 
 
Marie

Marie

29 januari 2012 18:34

Ni har full fart precis som det är här, tänk om man kunde få några timmar till på en vecka? ;) Det skulle vara skönt, då kanske tvättberget i tvättstugan skulle minska ner till en bättre storlek också :)

Du är ju jätteduktig som tränar och håller igång. Här har det blivit sparsamma med promenader i vinter (vi som brukar gå mer nästan varje kväll). Just nu jagar jag iofs kattungar runt i hela huset, så helt overksam är jag ju inte på träningsfronten ;)

Kram

http://blogg.sessans.com

Eva

30 januari 2012 15:38

Haha!! Ja, då har ju ni fullt upp ett tag till ;) Tills de flyttar...

Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards