Alla inlägg den 21 september 2011

Av Eva - 21 september 2011 20:08

Waow, det känns fantastiskt att inte ha suttit vid datorn så mycket idag!


Eftersom att den onödiga tiden som jag annars tillbringar vid datorn har nyttjats till en effektiv tid istället, har jag fått massor av saker avklarade idag såsom plockat grejor i vardera rum, dammtorkat, städat väggar och tak och bytt kakeldekor på toaletten, samt skurat golven och diskat.

Inte mycket, men det tar sin lilla tid ändå


Det har inte funnits tid till mycket idag. Vid Facebook har jag idag suttit sammanlagt ca 30 min istället för kanske 2-3 timmar  


Ändå hann jag inte med allt i dag.. Men det är ju en dag i morgon med  


När grabbarna är på skola och dagis känner jag mig mer effektiv än när de är hemma.

Det ska bråkas och tjatas och mat ska fixas..


När barnen är borta dansar mamman omkring med moppen  


Nu ska det obligatoriska kvällskaffet kokas   


Hej på Er..


Av Eva - 21 september 2011 12:35

Tänk om jag kunde ha samma inställning alla dagar som jag har idag! Idag, hittills, har jag fått massor gjort   


Jag har inget som jag är beroende utav, som tex att röka eller snusa. Tack och lov för det!

Eh, jo kaffe.. Men det hör inte hit.


Det finns en sak som gör att jag försummar viktigare saker, FACEBOOK!

Det ställer till det nästan för jämnan för mig..  

"Jag ska bara, jag måste bara, bara en snabbkoll"..

Vips så har det nästan gått ett par timmar vid datorn. Onödigt mycket dötid tillbringas, helt i onödan egentligen!


Men idag har jag knappt suttit vid datorn och Facebook något alls. Det känns liksom befriande för mig. Hur konstigt det än låter.


Nä, nu är lunch och kafferasten slut.. Bäst att återgå   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards