Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Eva - 31 augusti 2011 19:51

I år är det första gången någonsin som jag inte vill att sommaren ska vara över... Jag vill verkligen inte det   

Jag vill att sommaren ska fortsätta. Länge till!


* Varma sköna dagar

* Ljusa nätter

* Gå lättklädd

* M.m, m.m


Hade jag bara haft råd skulle jag utan tvekan beställt en resa till solen och förlängt sommaren så gott det bara gått!


Jag som fullkomligt älskar alla årstider. De har alla sin charm!

Men i år.. Nä, jag vill bara inte att sommaren ska vara över.


Jag blir nästan ledsen när jag tänker på det.. Låter löjligt, jag vet! Men det är så jag känner..

Det vore kanske bra om jag hade något att se fram mot  

Men vad? 

Ljungarocken har varit (och End of Summer Meet som inte var planerat att gå på, men blev ändå!) Sedan då...?


Nä, sluta fundera på det nu, och tänk framåt på de dagar jag ska tjäna pengar i stället  


Nu väntar jag in sambon som for bort på jobb till fjällen igen. Eller idag, tidigt i morse rättare sagt, kl. fyra for dem iväg..

De skulle iväg och slå gräs i ställverk i Tännäs (om jag inte minns helt fel??)


Han lär väl vara hemma runt tiosnåret någon gång ikväll.

Kvällskaffet lär jag få dricka själv, för så trött som jag är nu efter att ha jobbat så kommer jag att lägga mig tidigt   


Grabbarna sover så kanske jag ska stoppa in några micropopcorn åt mig   


Kram på Er!!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards