Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Eva - 5 augusti 2011 20:35

I onsdags innan vi for iväg med husvagnen, ringde jag Arbetsförmedlingen och berättade att jag har 19.5 dagar kvar av mina stämplingsdagar (som jag blivit tillsagd att göra då jag kommer att innefattas av jobb och utvecklingsgarantin).


Min kontaktpeson på A.f hade semester så jag fick prata med en annan person.

Hon sa att jag är berättigad till nya dagar.

Eh, nya dagar!??

Jo, hon hade inte fått någon "flagg" från Kommunal om att jag har lite dagar kvar. Så jag skulle ringa dit och fråga om jag är berättigad till nya dagar.


Sagt och gjort. Jag ringde Kommunal och mycket riktigt, jag är berättigad till nya dagar! Då jag har jobbat så pass mycket ska jag få nya stämplingsdagar!


Behöver jag nämna att jag är otroligt glad nu    

Eftersom att jag trodde att när mina dagar är slut så kommer jag att få ännu sämre ekonomi än vad jag har... Men så blir det inte!! 


Tjoohoo!!!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards