Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Eva - 19 juli 2011 22:34

Jag hade tänkt att efter jag städat husvagnen och gjort ett desperat försök att "piffa" till den lite så skulle jag sätta mig där och tända ljus, lyssna på musik, ta ett glas rött, läsa någon tidning eller surfa på nätet. Och före ta en härlig och välbehövlig dusch, efter att barnen lagt sig. Jo, eller hur..

Tror Ni att det blev något alls av det? Inget   

För det första så var barnen vakna länge, trots att de blivit nattade x-antal gånger ( i alla fall Elias), så ingen dusch.. När jag tog med mig datorn ut i vagnen så fungerar inte det trådlösa nätverket i husvagnen eftersom att det blir för långt ifrån.

Så den fick jag vackert bära tillbaka igen..


Här sitter jag nu i soffan och bara glor på datorn eftersom att Lars ser på någon rysare som jag inte alls kan se.

För då får fröken fräken mardrömmar och så blir inbillar jag mig saker i flera veckor efteråt   


Jag antar att jag kommer att somna ovaggat ikväll då jag har avklarat två cykelturer idag! En i morse med Rasmus och en nu ikväll, som resulterade i att jag blev blött som en säl då värsta regnskuren kom över mig. Tack för den.. Fast lite skönt var det. Uppfriskande om inte annat   


Nä, nu ska kvällkaffet drickas!


Hoppas Ni haft en bra kväll..

Av Eva - 19 juli 2011 17:02

Förra året då vi köpte husvagnen städade jag ur den ordentligt! Tyckte jag då ja..

För i helgen såg jag att jag på något märkligt vis tydligen hade fuskat förra året?! Jag fuska!? Konstigt.. 


Men eftersom att vi skulle bort i helgen hade jag inte så mycket tid på att städa vagnen ordentligt då.

Men det har jag nu gjort, ordentligt! Och jag har ingen aning om hur länge jag varit i husvagnen denna eftermiddag, men länge blev det. För nu när jag skulle sätta mig här vid datorn så känns det som om jag sitter i husvagnen   


Nu när den är ordentligt städad så skulle jag mer än gärna sätta mig där med tända ljus, ett glas rött, bra musik och en tidning och bara må gott! Aah..   


Nya gardiner måste vi köpa till vagnen! För det ser ut som om vi ska fira jul i den, det är röda längder med vita spetskappor!!  Fint? Nää  


Nu har sambon kommit hem efter en tur till Viskan och nu vankas mat!


Kramis!!




Av Eva - 19 juli 2011 13:12

Kärlekens språk består utav:

* Komplimanger

* Tid för varandra

* Gåvor

* Göra varandra tjänster

* Fysisk beröring


Den kärlek vi skänker andra är den enda kärlek vi får behålla.

Av Eva - 19 juli 2011 11:23

Efter frukosten i morse (eller morse och morse men frukost var det!) och en strålande sol och ett humör på topp begav jag och Rasmus oss i väg på cyklarna runt Byforsen!

En liten runda på ca 12 km, (har faktiskt ingen aning om hur långt eller kort det är).


Nu fick Rasmus besök utav en kompis, kul för honom!

Lars ska snart fara iväg till Viskan och hämta och betala baklyset.

Elias kollar på Wii tillsammans med storgrabbarna.

Själv ska jag roa mig med att hänga en tvätt och tvätta, tvätta och åter tvätta. Jippie...


Jag behöver semester nu med  ,   och bara må gott    Men när...??


Ja hopp, då är det lunchdags då..


På återseende!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards