Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Eva - 18 juli 2011 22:42

Jag har, som vanligt, kollat runt bland bloggar. Och hittade och fastnade för en blogg om en tjej som kan allt. Säg vad hon inte kan!

Hon dekorerar stenar, hon sminkar, hon tecknar, hon... Listan kan göras lång, så kolla in den istället vettja och låt bilderna tala för sig!

Av Eva - 18 juli 2011 21:01

Idag sov Rasmus och jag till strax efter nio, medans Lars och Elias sov till runt tio.

Sovmorgon så det bara sjunger om det!


Efter vi käkat frukost (en väldans sen) satt barnen och kollade på tv och jag och Lars satt vid en varsin dator och slöglodde. Men så kom Lars på den briljanta ideén att vi skulle fara upp till Brunflo till Perssons husvagnar (vi behöver ett nytt balkyse på husvagnen och det fanns inte i stan när Lars var dit...)

Sagt och gjort, vi packade ihop oss och for upp dit. Snabba ryck fick det bli för jag skulle till min jobbcoach kl. 15.30 och klockan var när vi kom på det runt 12.30  


När vi kom upp dit, vad tror ni inte om att det var bommat, stängt, closed... You name it, men öppet var det då inte  

Kul, 20 mil t.o.r helt i onödan!!!! 


Men det vara bara att vända om eftersom att jag skulle till coachen, annars hade vi kunnat farit runt och kollat lite! Men nu blev det som det blev  


När vi kom hem så skjutsade Lars mig till min jobbcoach eftersom att Lars och barnen skulle till Viskan på bilhallen och beställa ett lyse (som f.ö kommer imorgon!)


Lars och barnen skulle hämta mig 16.30, då det aldrig tar mer än en timme hos henne. Ha, pyttsan! Trodde jag ja..

När jag var klar gick jag och satte mig i bilen, hos de väntande,

och såg då vad klockan var, 17.15   Alltså har jag var varit

där betydligt längre än vad jag någonsin hade kunnat ens tänkt mig!

Men hon är så otroligt trevlig så tiden bara rinner undan när jag är där   






Men vad hände nu då? Texten är gigantisk!?? Så jag får sitta och göra om textstorleken hela tiden!

Suck   


Ha en bra kväll!

Ni får stå ut med den konstiga storleken   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards