Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Eva - 10 maj 2011 22:33

Jag känner mig lite nervös över mammas operation i morgon    Eller nervös, det vette katten..

För jag vet att det kommer att gå bra! Men jag hade velat suttit vid hennes sida när hon vaknar upp efter operationen..


Min mamma står mig så otroligt nära, min första och bästa vän. Ja, hon är faktiskt min vän  

Vi har en daglig kontakt, pratar minst två gånger om dagen med varandra. Om någon utav oss tänker på den andre så ringer den upp.

Ibland har det hänt att när någon utav oss tagit telefonen för att ringa den andre så har den redan varit där i luren   


Älskade mamma, jag håller tummarna hårt för dig..

Av Eva - 10 maj 2011 20:21

Nu i ro, slumra in, i bädden så fin

som blomman på en äng, i en gungande säng

och guds änglar de små

breda vingarna ut

över barnet som sover tills natten är slut 

Av Eva - 10 maj 2011 18:22

Rasmus reaktion efter jag varit hos frissan: Oooj, vad kort!!

Lars reaktion: Hade inte du varit hos frissan? Karlar...


 

Av Eva - 10 maj 2011 13:06

Äsch då.. Ser att länken om operation blev helt galet  


Mamma ska göra en knäledsoperation för sin knäledsartros!

Jag hoppas det går bättre denna gång att länka upp!

Av Eva - 10 maj 2011 12:25

I dag blev jag och grabbarna bjudna på frukost hemma hos mamma. Tack underbara du   

Att det kan smaka så mycket bättre och godare när man får det på bortaplan?!

Är det kanske för att man slipper duka fram det själv   


Nu har nedräkningen påbörjats för min älskade mammas operation. Idag skrivs hon in och i morgon smäller det! Sedan blir hon kvar ytterligare 3-4 dagar.

Jag har sagt till grabbarna att vi ska fara och hälsa på henne på sjukhuset, mot helgen till.



Idag känner jag mig bra mycket piggare. Äntligen! Nu orkar jag göra lite mer saker än att bara sitta framför Facebook, bloggar och tv´n.

Fastän jag känner mig bättre så har jag ändå en sådan där förkylningshuvudvärk   Och aningen lite yrsel.. Men halsontet är tack och lov borta!


Idag klockan 16.00 ska jag iväg och klippa mig. Det behövs.. Eftersom att jag har tjockt hår och när det har gått ca. 3 veckor efter att jag klippt mig börjar håret mitt likna en monchichi. Håret går knappt att få till  Nu har det gått 7 veckor! Urk..

Men om några timmar så  


Nä, nu ska jag dricka en "kopp" kaffe och strax hänga en tvätt!


Kramisar   

Av Eva - 10 maj 2011 10:36

Meeen, vad svårt    Jag gillar ju alla högtider!

Jag tycker om när alla träffas, äter gott, pratar och myser på. Hm...   Nä, det får bli alla högtider för mig!



Nu var det här den sista dagen utav utmaningen.. Får se om jag hittar någon annan utmaning sedan att haka på.


Tack för mig!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards