Alla inlägg den 22 april 2011

Av Eva - 22 april 2011 21:00

Livet är bra orättvist. Fy 17...   

En tjej vid namn Tindra som nyligen fyllt 4 år har nu idag gått vidare över till andra sidan och har nu fått träffa de andra änglarna där   


Alltså.. De otrevliga, hemska, vidriga, äckliga, osnälla människorna får tydligen vara kvar på denna jord hur länge som helst! Medans de trevliga, schyssta, bra-iga, snälla människorna får lämna jordelivet alltför tidigt   


Orättvist är vad det är!

Av Eva - 22 april 2011 17:29

Min pappa ringde tidigare. Kul att han ringde! Inte så ofta det händer.. Tyvärr.

Men då ringde han från Sveg och han bor i Våmhus 14 mil bort och sa att han är på väg upp! För att hälsa på barnen, "det var så längesedan jag träffade dem.."

Ja, vad kul    Vilken överraskning   

Men det blir inte förrän på söndag som han dyker upp.. Eftersom att i morgon ska vi bort. Bortbjudna på middag  


Nä, nu ska jag inmundiga mig en cider och grillen är på G!

Ha en bra låångfredag alla!

Och.. ta´t lugnt   

Av Eva - 22 april 2011 10:35

Idag känner jag mig bara blää. Vet inte varför..

Jag skulle, jag borde, jag måste är vad jag känner. Men orkar inte..

Blir det ingen promenad idag så måste jag i alla fall tvinga mig iväg ut på en cykeltur! Jag kan inte bara sitta på häcken och häcka idag.

Jag hoppas det kommer att ge med sig det här...


Nä, rycka upp mig ska jag baske mig göra! Det är ju lååångfredag, då ska vi vara glada och nöjda! Eller hur   


Ha en bra och härlig Påsk alla!  

Av Eva - 22 april 2011 10:19

1. Jag skulle fara på en härlig utlandssemester med familjen.

2. Jag skulle tapetsera om i alla rum här hemma, och göra en rejäl uppfräschning.

3. Göra om i köket.

4. Jag skulle shoppa loss på kläder och skor.


Sen är nog den där miljonen slut..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards