Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Eva - 20 juli 2011 16:06

..ska kanske Lars och jag fara. Äntligen! Hur fantastiskt känns inte det på en skala   


Idag har jag känt mig loj, nere, deppad, butter, sur, kass.. You name it! Bara för att det kändes som att det inte skulle bli någon tripp för oss.

Jag till och med vaknade kl. 5 och kände mig på uruslet humör för det.. Sedan dröjde det länge tills jag kunde somna om igen..


När jag vaknade nästa gång, kl. 9 var jag fortfarande på uruselt humör och resten utav dagen   


Men när Lars väl satt sig och kollade på olika campingar (han insåg väl att jag varit på dåligt humör för det, för det är ju verkligen något jag längtat efter att få göra!) och efter lite hummande och brummande så säger han att vi kankse ska fara på måndag, på vår tripp!

Yes, genast kändes det aningen lite bättre i humöret för mig!


Idag lämnade jag "bort" barnen till mamma för några timmar, då mitt humör inte var det bästa..

Medans de var där och hade det allmänt bra så har jag tvättat, tvättat, vikit och vikit tvätt, tvättat och... Ja, än är jag inte klar. Idag är det samma väder som igår, väldigt varierande väder= Regn, fint, blåsigt, regn, fint och blåsigt.

Svårt att torka tvätten med andra ord   


Nä, nu ska jag fortsätta med tvätteriet, och jag får antagligen fara bort till mamma och hänga tvätten då jag har "övertvättat" mig   


Kram på Er!!


Av Eva - 20 juli 2011 10:11

Less jag blir då   

Det verkar inte som att Lars och jag kommer oss i väg på någon tripp.

Först var det jakten på baklyset som tog sin tid, och nu verkar det som att det ska bli regn de närmsta dagarna..





Bajs   


Till veckan är det sista veckan som mamma kan passa barnen men då ska vi eventuellt (!) fara iväg på en semestertripp med barnen.

Vilket är kul i sig!

Men jag hade verkligen sett fram emot att få fara iväg bara Lars och jag innan..



Nu ser det ut som att ska bli regn, idag med. Det blir alldeles svart på himlen så det ska kanske bli åska idag..

Jag som skulle till att hänga ut en tvätt! Suck...


Kram..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards