Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Eva - 6 juli 2011 16:22

Det märks att det är sommar! Folk har inte tid att sitta inne och uggla då.

Finväder   Mycket utetid! Fulväder   Mycket innetid!


Och så märks det på bloggbesökarna! Jag som annars har 20-50 besökare har nu idagsläget, hitills idag, endast 10 besökare.


När det är sämre väder har folk mer tid till att sitta framför datorn.

Men nu när det är högsommarvärme har fok inte tid till det.


Strax ska vi bege oss till mamma och Arvid där vi ska bli bjudna på grillat. Just love it!!

Även grannen kom och frågade om vi ville grilla med dem! En annan gång får det bli.

De stannar ett tag till, juli ut. Så vi ska nog kunna hinna med lite grillat innan de far till södern igen   


Såg i går att Skorpan har... mask   Så i med en tablett! Vilket var lättare sagt än gjort.. Hon rev mig så fint på handen   


Har Ni förresten sett Takidas nya video?

Den är super!! Men jag får nästan lite magont av den.. Blir lite ledsen när jag ser den.. Kolla in!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards