Alla inlägg den 11 april 2011

Av Eva - 11 april 2011 20:42

Ojdå.. Skulle ju skriva något helt annat i förra inlägget, så det kan bli  



Hade inte tänkt att jag skulle ta någon promenad idag, men så blev det ändå.  

En liten promenad på 6 km, igen! Det tar sig sa pyromanen



När jag och barnen vaknade i morse så hade Lars hunnit fara.. Vi får inte se honom förrän på torsdag   Det är så nedrans tråkigt utan honom!!

Jag har sagt det förut men jag säger det igen.. Det är välbehövligt att vara från varann!



Idag har jag jobbat några timmar och slutade tidigt. Men innan jag riktigt hann  börja med något mer avancerat så var det läggdags för grabbarna.

I morgon är det jobb hela dagen, 7.45-16.00 Hem och äta sen ska barnen till mamma och Arvid och sova där eftersom att jag börjar tidigt på onsdag.

Så eventuellt blir det en promenad i morgonkväll igen  

En del säger att det ska bli regn i morgon och en del säger att det ska bli snö. Nej nej, när jag såg på vädret tidigare så visade de vare sig regn eller snö!

Jag hoppas verkligen inte..



Nu måste en eld göras, så jag kan få min välbehövliga dusch om en stund!

Sen kaffe såklart   


Hoppas Ni haft en bra dag!

Kram

Av Eva - 11 april 2011 20:24

Så kan åter en dag streckas för i almanackan. Vart tusan tar tiden vägen? Vare sig man vill eller ej så rullar tiden, dagarna, veckorna, månaderna och åren alldeles för fort! Jag har lust att bara sätta fram handen och säga "stopp, här går det för fort fram". Tänk om man kunde stanna tiden, om så bara för ett litet slag!


Barnen blir nu i sommar, med dagen efter varann, 8 och 5 år. Hallååå, hjälp??!!! Det var ju bara igår som Rasmus föddes, likaså Elias..


Men det är väl så att man har väl alltför roligt så därav att tiden går fort fram  


Av Eva - 11 april 2011 07:16

Min allra största rädsla det är att något ska hända mina nära och kära.



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards