Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Eva - 18 maj 2013 22:30


Mina barn kramar jag varje dag och varje dag säger att jag älskar dem! Om jag inte kramar dem så lägger jag åtminstone handen på dem i förbifarten. Som tack kommer de och bara vill ge mig en kram.

Samma är det när jag jobbar, i förbifarten lägger jag handen eller armen på de personer jag träffar. Mer eller mindre.


Jag vill visa att de alla är värdefulla och dessutom mår vi alla bra av beröring! Vi blir mer avslappnade och kommer lättare till ro.

Jag är den som ständigt vill ha och behöver beröring! Men alla är vi olika, tyvärr..


Precis som luften vi andas så är beröring minst lika viktigt! Beröring behövs varje dag.


Nu väntar sängen, kom i säng strax före fyra i morse (sov dock till tio..).

God natt!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards