Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Eva - 18 februari 2013 14:50

 


Denna metod åt jag efter, för ca 4 år sedan, och gick ner 7 kg på endast 2 veckor!  Nackdelen var att jag gick ner så mycket och så fort att jag inte hann med. Alla andra såg det, men inte jag själv. Jag märkte det bara på kläderna, men i spegeln såg jag det inte.
Med tiden gick jag åter upp det jag hade gått ner. Plus ett par kilo till på det.


Denna metod är bra om man har ett bra tänk gällande mat i bakhuvudet! Men det hade inte jag då. Tyvärr..
Om jag skulle ha ätit efter denna metod idag, hade jag behållit vikten. Det är jag säker på! För idag tränar jag och äter helt annat än vad jag gjorde innan och efter jag åt efter metoden.


Men jag rekomenderar den! Bara om du har ett sunt tänk gällande mat och motion!


Lycka till    

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards